tisdag 22 april 2014

Hej! こんにちは! Min familj är och hälsar på mig här i Japan och i lördags träffade vi min pojkväns familj. Vi gick runt i Chinatown i Yokohama, åt supergod mat och visade runt hur det ser ut här. Det var jättekul. Först träffade vi alla vid Yokohama Station och sen gick vi och åt Okonomiyaki, det är japanska pannkakor kan man säga fast med grönsaker, bläckfisk, fläskkött, ost med mera inuti. Yum Yum! Det var SÅ gott! 私の家族は日本に来ました、先週の土曜日は私の彼氏の家族と一緒に遊びに行きました、とても楽しかったです。 横浜駅に会った、後でレストランでお好み焼きを食べました。おいしかったです! ¨ Sedan gick vi runt i Chinatown, ett ganska stort kvarter med kinesiska restauranger och butiker. Där finns ett 3Dmuseum som vi gick in i. 私たちはチャイナタウンに行きました、中国のレストランと店がいっぱいあります!3Dの美術館に入りました。 Efter muséet åkte vi upp i Yokohama Marine Tower som ligger nära Minato Mirai. 40 våningar upp. Ganska högt. 横浜マリンタワーに上がりました、40階建て。高い。。 Minato Mirai みなとみらい Vill tacka alla för en jätterolig dag! その日はとても楽しかったです!ありがとうございました!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar